Jesienne paznokcie - part IV

17:31 Lucy nails 15 Komentarze

Czwarte już jesienne ( tym razem przyzwoite  i bez dziwnych roślin ;)   zdobienie jest  też trochę  militarne, ze względu na tło jakie wybrałam pod liście.
Wykonałam je malując bezbarwnym lakierem paznokcie; następnie lakierami : GOLDEN ROSE Rich Color nr35  , COLOUR ALIKE Red Dragon i LOVELY Clasic nr 25  zrobiłam maziaki. Na to wszystko odbiłam wzór liści z płytki BP-19 lakierem COLOUR ALIKE Juicy Tangerine.Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN.
Co powiecie na takią wariację jesienną?

15 komentarzy:

  1. Śliczne :) Mi kojarzą się trochę z moro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowo i jesiennie :) Fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie ciekawe maziaki i kolory :) Ale motyw liścia najbardziej mnie porywa na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje mani za każdym razem mnie zachwyca i coraz bardziej przekonuje mnie do kupna płytek i zaczęcia przygody ze stempelkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie powinnaś się przekonać do stemplowania ;)

      Usuń
  5. Ojeju, ale one sa przepięknie ;)
    Obserwuję z wielką chęcią i zapraszam do siebie :https://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wykonanie ale nie na moje nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie jesienna wersja <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)