Lovely Ombre Metallic Nail Polish nr 4

23:36 Lucy nails 18 Komentarze


Ostatnio  pokazywałam Wam  granatowy lakier nr 5 z kolekcji Ombre Metalic Nail Polish firmy LOVELY dzisiaj pora na drugi, który sobie kupiłam.

LOVELY Ombre Metallic Nail Polish nr 4
 Nr 4 to kolor  niebieski wpadający w turkus.Wydawało mi się, że jego poprzednik granat będzie mi się podobał najwięcej z tej kolekcji, ale po nałożeniu obu na paznokcie dla mnie jednak wygrywa jednak niebieski. Metaliczny połysk idealnie pasuje do tego koloru.Jeśli chodzi o aplikację to spisuje się podobnie jak jego poprzednik , czyli kryje już po jednej warstwie, ale dwie warstwy dają głębszy kolor. Nie zalewa skórek, dobrze rozprowadza się na płytce. Pociągnięcia pędzla jak przy większości metalicznych lakierów są widoczne jeśli nie dajemy żadnego wzoru na lakier, ale top trochę je wyrównuje.
Nie wiem jak Wam , ale mnie się podoba ten lakier i jeszcze fajniej niż nr 5 wygląda jako lakier do stempli; zwłaszcza podoba mi się efekt na czarnej bazie.
Lakier ozdobiłam wzorem z płytki BP-L049  firmy bornprettystore.
 Do stemplowania użyłam białego lakieru KONAD Special Nail Polish White i COLOUR ALIKE B.an Aurora .Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN.





18 komentarzy:

  1. OO, ten jest piękny - zdecydowanie ładniejszy niż granat :) Wygląda tak mroźnie. A w ogóle całe Twoje mani jest jak zwykle prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o wow! A już myślałam że już nic mnie pozytywnie nie zaskoczy, a tu proszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne są, jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę! Byłam dziś w Rossmann'ie i zapomniałam popatrzeć na lakiery z tej serii :)
    Ten niebieski wygląda bardzo ładnie, i faktycznie na czarnym jako lakier do stempli wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zastanawiam czy dokupić jeszcze srebro, złoto i czerń bo tak fajnie stemplują ;)

      Usuń
  5. Ale petarda do stemplowania! Genialnie na czarnym wygląda 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz tym lakierem :D Zastanawiam się nad jego zakupem, pomimo swojego zakazu, ale tak ładnie stempluje, że aż żal go nie mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie stempluje! :D Super mani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lakier! Bardzo podoba mi się jako stempel na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)