Naklejki wodne Sugar Born Pretty Store

23:16 Lucy nails 27 Komentarze


Trzecim produktem, który wybrałam sobie do recenzji ze sklepu bornprettystore   był komplet naklejek wodnych SUGAR w skład którego wchodzą cztery arkusze. Każdy arkusz ma wymiary 5 x 6 cm.
Wzory w zasadzie wiosenne, bo są to różnego rodzaju kwiaty oraz dmuchawce , ale ja mogę nosić kwiaty na paznokciach przez cały rok ;)  
Naklejki są bardzo cieniutkie i  łatwo  nakłada się je na paznokcie.Wystarczy wyciąć wzór , który chcemy mieć na paznokciach, zamoczyć go na chwilę w wodzie i nałożyć na pomalowane wcześniej paznokcie.
Ja do swojego zdobienia wybrałam szablon SUGAR 101. Jako tło pod naklejki zrobiłam gradient w kolorach pomarańczowych. Jaśniejszy lakier to MY SECRET 3D Gel Effect nr 03 Sweet Apricot . Ciemniejszy to MY SECRET Neon Color Strawberry.Całość pokryłam topem Insta Dri firmy SALLY HANSEN.
 Naklejki dostaniecie w sklepie 
a dokładnie TUTAJ
Cena naklejek: 1.29$

 Jeśli planujecie zakupy w  sklepie  możecie skorzystać z kodu RPL91, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystkie nieprzecenione produkty w sklepie.Przesyłka nierejestrowana jest darmowa.


27 komentarzy:

  1. Śliczne sa te naklejki.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet najzwyklejsze czarne kwiatki wyglądają obłędnie na takim ślicznym gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gradienty są super na tło pod naklejki lub stemple ;)

      Usuń
  3. te dmuchawce są świetne! Też mogłabym nosić takie motywy na paznokciach cały rok :)

    zapraszam również do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dmuchawce użyję już w innym terminie; teraz pora coś zimowego stworzyć

      Usuń
  4. Piekne sa te naklejki, wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie naklejki to łatwy i szybki sposób na ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu naklejki na paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty zawsze pięknie wyglądają na paznokciach;

      Usuń
  7. Fantastyczny zestaw naklejek! Prezentują się bardzo ładnie ;-) Podoba mi się jak je wykorzystałaś w swoim zdobieniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naklejki same w sobie są bardzo proste, ale dzięki ślicznemu gradientowi udało Ci się stworzyć bardzo ładne mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory tych naklejek świetnie wyglądałaby pokolorowane ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładne ombre ;) i fajne te naklejki, róże chyba najbardziej wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  10. Gradient wychodzi Tobie wyśmienicie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny gradient u mnie tez dzis neon z my secret

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądają na gradiencie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak dawno nie robiłam gradientowych paznokci :( Aż za tym zatęskniłam...
    Paznokcie wyglądają idealnie, przejście kolorystyczne jest śliczne, a naklejki świetnie pasują :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)