MY DANCE Purple Black Holographic Nail Polish

23:28 Lucy nails 19 Komentarze

 Drugim produktem , jaki wybrałam sobie do recenzji ze sklepu Beauty Bigbang był lakier holograficzny
MY DANCE Purple Black Holographic Nail Polish 
Lakier ma pojemność 6ml .Pędzelek 
Kolor lakieru opisany jest jako fioletowo czarny, ale jest on bardziej granatowy niż fioletowy.
Wykończenie holograficzne sprawia, że bardzo ładnie mieni się w słońcu.
Konsystencja dosyć płynna, ale nie wylewa się na skórki.Ja dałam trzy warstwy lakieru; dwie grubsze mogłyby już wystarczyć, ale mnie było mało i dałam trzecią.Lakier  nie smuży i dobrze się rozprowadza po płytce.Schnie w miarę dobrze i łatwo się go zmywa.
 Lakier ozdobiłam kwiatowym wzorem z płytki BP-L066 odbitym białym lakierem KONAD Special Nail Polish. Na serdecznym biały lakier to GOLDEN ROSE Ice Chic nr 04 
a do stemplowania użyłam niebieskiego  lakieru  Born Pretty Stamping Polish # 35.
Całość pokryłam topem Seche Vite. 
Lakier dostaniecie w sklepie Beauty Bigbang 
a dokładnie TUTAJ
Cena: 19.94 zł
 Robiąc zakupy w sklepie Beauty Bigbang    możecie skorzystać z kodu LUCY10 dzięki , któremu dostaniecie 10% zniżki.

19 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten lakier, ale - tak samo jak pisałam u Nail Crazinesss (bo też ten lakier zagościł u niej na blogu) - zostawiłabym go solo :) Ten efekt holo sam w sobie jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solo tez ładnie wygląda to prawda;lakiery holo to jedne z niewielu, które mogę nosić bez zdobień

      Usuń
  2. Ha! Aleśmy się zgrały. Dziś u mnie na blogu jest dokładnie ten sam lakier :D Piękny jest i piękne zdobienie z nim wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tenho um lindinho desse...
    E amei as unhas, como sempre maravilhosas!

    Bjim...
    ♡Blog
    ♡Instagram









    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, lakier kompletnie nie w moim guscie. Zdecydowanie wole inne wykończenia: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba połączenie tych białych różyczek z grafitową bazą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te lakiery holograficzne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten lakier! A zdobienie - jak zwykle - prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny lakier! Zdobienie też perfekcyjne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolor i całość idealnie zgrana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdobienie :) Mam holosia z tej firmy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. This is an amazing nail polish, I'm happy to have it! :-) Great stamping, I like it very much! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)