Wiosenne paznokcie

22:13 Lucy nails 21 Komentarze

Wreszcie nastała wiosna i w końcu jest ciepło ( chociaż dzisiaj nie za bardzo,ale jutro już ma być fajnie), co bardzo mnie cieszy i mam nadzieję, że taka pogoda  już  z nami zostanie.
Może znajdę więcej chęci na zabawę z paznokciami, bo ostatnio szczerze przyznaję, że straciłam wenę i zapał do tego.Na razie na dobry początek wiosenne mani.

Do zdobienia użyłam zielonego lakieru   MY SECRET  Nail Polish 280 Lime Coctail   jako bazy.Wzór pochodzący z   płytki  BPL-066 Born   Pretty Store odbiłam lakierem COLOUR ALIKE Greenberries Hill.
Sondą zrobiłam małe kwiatuszki lakierem ORCALA  Nail Polish nr 35, białe kropki lakierem GOLDEN ROSE Ice Chic nr 04.Całość pokryłam topem Seche Vite.
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty-na-paznokciach
kwiaty
kwiaty-na-paznokciach
stamping
płytka-wiosenna
mysecret
Pozdrawiam i zapraszam też na  instagram
 

21 komentarzy:

  1. Ale fajne kolorowe kwiatuszki! Ślicznie to wygląda. Też się cieszę, że w końcu przyszło ciepełko i wiosna na całego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wiosenna propozycja. Chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj jak wiosennie! Muszę też zmalować coś tak żywego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kwieciste, wiosenne paznokcie ;)Maluj, maluj ;)

      Usuń
  4. Zazdroszcze checi do takiego malowania paznokci. U mnie to najczesciej hybryda plus maly wzorek albo naklejka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęci zawsze się znajdą , tylko czasu brak najczęściej , dlatego tak rzadko ostatnio pojawiają się posty ;(

      Usuń
  5. Ale fajne :D Optymistyczne i mega wiosenne. Ekstra 🌞♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też w końcu zrobiło się ciepło i mam ochotę na wiosenne kolory na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna pełną parą! Mega się cieszę, że w końcu przyszło ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę, bo nie znoszę zimna ;)

      Usuń
  8. Podoba mi się taka wiosna na twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne, wiosenne zdobienie! Myślałam, że połączyłaś dwa wzory z płytek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)