Trochę geometrii na paznokciach

08:45 Lucy nails 11 Komentarze

Naszło mnie na odrobinę geometrii i powstało takie oto mani z wykorzystaniem wzoru z płytki JR-12.Gradient zrobiłam lakierami : GOLDEN ROSE Ice Chic nr 04, VIPERA Gel Shine & Hold Effect nr 555, LOVELY Clasic nr 6. Następnie wzór odbiłam  najpierw  czarnym lakierem KONAD Special Nail Polish, a potem srebrnym holo COLOUR ALIKE & B.LOVES PLATES Princess. Całość pokryłam topem Seche Vite.
stamping
stemple-na-paznokciach
artnails
artnails
stampingartnails
stamping
lakier-do-stempli
geometryczne-wzory-na-paznokciach
geometryczne-wzory-na-paznokciach
geometryczne-wzory-na-paznokciach
geometryczne-wzory-na-paznokciach


11 komentarzy:

  1. uwielbiam te Twoje wielowarstwowe stemplowanki ♥ Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna iluzja optyczna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁAdnie się kolory przechodza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczopląsu można dostać! Myślałam, że to srebro jest bazą a róż to stempel a to odwrotnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalne jest to zdobienie!!! Szczerze to myślałam, ze baza jest holo a stemple kolorowe. MEGA !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gradient, podwójne stemplowanie, róż i holo - połączyłaś w jedno wszystko to, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing eye-catching effect, beautiful combination of colours! :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony komentarz ;) jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądacie ;) jeśli zostawiasz po sobie ślad na pewno też do Ciebie trafię ;)